Saturday, May 28, 2011

I miss my girls . :'(

seriouslyy, i feel like crying when i think of the old time .
i really miss them so badly.
bila lg dpt lpk ngn korg mcm dulu ? :(
rindu schoolmates ! chad, suraya, tadah, ashie, nuriy, classmates and smue2 lah . :(
plg rndu korg kt ats ni lah !

and rindu jgk dkt my babes . 
ELYNN, FARA, INTAN, JUNE, QIRRA, MIMIE, AZZA . 
my housemates and my babes time sem 1 . 
sumpah rindu gila kt korg. 
bile t'igt time sem 1 sedih je kot . msg2 dh jrg jpe skrg .

rindu dkt ELYNN. :( dh lme tk jpe elynn.
dulu time sem1 berkepit dgn dia je. plg tk bole lupe eh.
time dia nk pndh, aku nangis gila2. :'(
tanak lpskn dia. :(

rindu dkt june and qirra ! my dearest housemate and roomates *qirra 
selama 2 sem . 

SUMPAH aku tkkn lupa kan korg ehh. sorry skrg dh jrg lpk. 
bkn aku tknk. tp korg pn mcm busy.
aku nk sgt klau bole mcm dulu . :( 
aku ttp SAYANG korg frvr ehh . 






1 comment:

  1. nora alya . . ee . buat aku sedih je la kaw ni . aku rindu kaw jugak . rindu sangat sangat :)

    ReplyDelete