Monday, December 27, 2010

from the bottom of my broken heart .


now maybe it's not the time for LOVE. 
duh . im sick of it . really , really , really sick of it .
i'm give up on YOUU .
standard la kan . ble kte ade hati kt org tu .
tk mgkn org tu akn ade hati kt kite blk .
tp aku rase aku dh ckup beruntung .
sllu nye cinta aku akn dibalas .
tapi biasa lah , mereka hanya manusia biasa .
yg sering melakukan kesilapan .
nobody is PERFECT . yeah , i know rightt .
sama la mcm dorg . and aku juga . aku pon tk perfect .
i've fallen love with him . tp aku mgkn tkkn bgtau dia .
tp aku tk snggp tipu diri aku sendiri .
bile dpt tau dia minat org laen . serious nk jtuh jantung aku .
tp redha jela . bkn mengharap sgtt pon .
dia pon hotstuff ok .
mmg tak la nk dpt kn . tp dia ckp dia mnat aku jgk dri sem 1 .
ouh goshh . sumpah tk pcye .
haihh . enough talking about him .
so now , aku berserah . kalau ade jodoh , ade la kan ?
tk pyh nk kejar kot . mmg tkkn dpt .
kalau dia dh ade gf pon . aku akn doakan kebahagiaan dia .
i'm happy if you're happy ok . :)


so, skrg . aku SINGLE ! :)
life aku dgn kawan2 and juga family .
ini pon aku dh ckup happy even aku kurang kasih sayang .
ececeh . *sttmnt tk bole bla do .
hahahah . mmg sunyi gile ok tade teman stiap masa .
tade org nk text o even call .
*pdhal ade jeh . hahah. aku je mls nk lyn .
ehehe . emm . sumpah jeles dgn org yg ade coup tuh .
sweet jeh tgk dorg . heee . tp tapelaa .
one fine day aku ttp akn jpe jodoh yg sesuai dgn aku .
insyaAllah . :) Allah kan Maha Adil .
mgkn skrg aku sunyi , and sedih .
satu hari nnti aku pasti akn kecapi kebahagiaan and kegembiraan juga .


WOww ! post kali ny laen mcm skit eh . hahaha .
pelik2 jeh . ok sudahla . itu saje kott .


The End . :)

No comments:

Post a Comment