Wednesday, August 25, 2010

pissed off !

omg. y i can still feel the PAIN
the pain that ... grrhh. i don't want this. pls. :( 
pls don't do this to me. knpe manusie kjam ? yaAllah. kau tabahkan lah hati ku. 
org tk pnh nmpk perit yg aku rse. just tw judge aku mcm tu je. n thn bls blk kt aku.
wtf weh ? kau tk pnh btl2 selami hati aku. kau jst nmpk dr luaran. 
ape yg berlaku. tp kau tk tau ape aku rse. hmm. smue sama ! 
msty korg pk bkn2 psl aku. tp the facts !
korg tk tau ape yg aku rse. aku sunyi .
aku tnggung sgle ksdhn aku sorg2 . tade sp pnh nk amek ksah. duhh. aku tk mntk smpti . 
tp.. jst mluahkn ape yg tpndm. nw im just being my self. 
aku lyn smue org. hak aku lah. aku try face smue ny. yeah ! i don't need anybody in my heart ! 
i can live alone here ! i have my friends and family .
i don't need a lover ! fuckfuckfuck them ! 
yeah. choose to NOT LOVING me. that's good for you. 
bcs i'll be dissapear again ! and again. :)
i wish that i cud just die than have to face all this fucking thingy. -.- 


p/s : im sory if i have to make u HATE me. bcos that's the best way for us. :)

No comments:

Post a Comment